18.3.07

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ?

vasiliskos
--------------------------------------------------------------------------------
Να ζητήσω κατ'αρχήν συγνώμη γιατί ανοίγω ένα θέμα ενώ ίσως θα μπορούσα να το τρυπώσω σε κάποιο ήδη υπάρχον γιατί δεν έχω πολλά να πω..
Απλά μια και μιλάμε συχνά για παράδεισο και κόλαση, σήμερα ψηφίστηκε ένα νομοσχέδιο για την παιδεία.
Σήμερα στην Αθήνα έγινε κόλαση...

Τι γίνεται παιδιά?

Απλά ήθελα να πω ότι έξω από φιλοσοφίες, αναζητήσεις, ονειροπολήσεις, σκέφτομαι ότι έκει έξω υπάρχει μια πραγματικότητα.

Και η σκέψη μου είναι σήμερα εκεί.
Στη πόλη μου και στα νιάτα μας.

Θα κλείσω τη τηλεόραση για να μην ακούσω γιατί θα εκνευριστώ εντελώς και θα πω ότι σήμερα εκτός από τη γιορτή της γυναίκας ήταν και Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.....


jonniebegood
--------------------------------------------------------------------------------
ναι, kai ημερα της γυναικας λεει...

στην ισλαμικη πραγματικοτητα το δικαστηριο καταδικασε μια 19χρονη σε 90 βουρδουλιες, επειδη την απηγαγαν και την βιασαν

στην δυτικη πραγματικοτητα ενας 48χρονος βιασε και εθαψε ζωντανο ενα 9χρονο κοριτσακι

στην ελληνικη πραγματικοτητα η νεολαια συγκρουεται με την εξουσια και τους κουκουλοφορους

στην δικη μου πραγματικοτητα βρεθηκα το μεσημερι να περναω αναμεσα απο πανοπλους ειδικους φρουρους με την ατμοσφαιρα να μυριζει μπαρουτι και πριν λιγο ελαβα ενα μεϊλ απο μια φιλη που εκτιμω

επειδη παει γαντι με το θεμα, το παραθετω σχεδον αυτουσιο:

"Ενώ εγώ σκέφτομαι την εσωτερική μου αναζήτηση και ζω στη κοσμάρα μου και παίρνω αποφάσεις να αποσυρθώ επίσης στη κοσμάρα μου και να γίνω σοφότερη και εξυπνότερη.....
η κόρη μου ήρθε γύρισε σήμερα το βράδυ στο σπίτι.
Το μπουφάν της σκίστηκε και έμεινε πεταμένο κάπου στο σύνταγμα...
Τα μάτια της ήταν κατακόκκινα και περπάταγε σκουντουφλώντας μισόστραβη...
κάποιοι φίλοι της τσαλαπατήθηκαν...
Πριν δύο χρόνια μπήκε με 19.200 μόρια στο πανεπιστήμιο. Με αγώνα και κόπο, μέσα από φτώχια και στερήσεις, είναι ένα κορίτσι μάλαμα, συνέχεια δίπλα μου σε κάθε βάσανο, δεν είναι κουκουλοφόρος....
δεν είναι εγκληματίας....
Και βρέθηκε εγκλοβισμένη ανάμεσα σε αστυνομία και κουκουλοφόρους που έκαιγαν τον άγνωστο στρατιώτη....
Λατρεύει τη πατρίδα της, φοβάται όμως πολύ. Κι εγώ δεν ξέρω τι να της πω για να την καθησυχάσω , δεν ξέρω πως να της πω ψέματα ότι έχουμε ετοιμάσει ένα όμορφο κόσμο να μην ανησυχεί...
Σήμερα είμαι οργισμένη.
Για μένα για όλους."


ξερετε, το εκει εξω μπορει να ειναι πολυ μακρυα μας ή πολυ κοντα μας

απο μας εξαρταται...


ΥΓ. φιλη vasiliskos, δεν χρειαζεται να πεις πολλα...

τα ειπες ολα: ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ?



A. Kircher
--------------------------------------------------------------------------------
Φίλη vasiliskos,

όπως έγραψε πολύ σωστά και ο JGB "το εκει εξω μπορει να ειναι πολυ μακρυα μας ή πολυ κοντα μας/απο μας εξαρταται..."

Στο κάτω κάτω όλα είναι ζήτημα προοπτικής ή όπως λένε και στο Αμέρικα Perception is Reality.

Σε τελική ανάλυση όμως είτε το νοιώθεις και το θεωρείς να είναι κοντά σου, είτε το θεωρείς να είναι μακρυά σου και να μην σε αφορά, υπάρχουν στιγμές που αυτό έρχεται και σε χτυπάει στο κεφάλι σαν το σφυρί του σύντροφου Λένιν.

Και εκεί είναι που είτε σπάς σαν το γυαλί είτε δημιουργείς κάτι καινούργιο. Δράση και αντίδραση είναι αλληλένδετα και έτσι ο κύκλος της ύπαρξης συνεχίζεται στην αιωνιότητα.

Τώρα για αυτά που γίνονται τελευταία στην χώρα μας σχετικά με την παιδεία θα αποφύγω να μιλήσω για την ώρα....γιατί το θέμα πονάει.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...