23.10.07

βρε Μπενι, πρεπει να απαντας στις ερωτησεις που σου θετουν

τι θα πει πρασινε Ντουτσε μου το "εγω εχω δουλεια, ρωτηστε τους αλλους δυο"?

ποτε και που δουλεψες?

το πτυχειο νομικης και συνταγματολογιας δεν συνεπαγεται και εργασια, αλλά συνεπαγεται ευκόλως πολιτικη καριερα, ειδικα αν εχεις πεθερο στα ΜΜΕ (παει ο μπαρμπας στην Κορωνη).

εσυ Γιωργο μου στο υψος σου!

αμα εχεις το κληρονομικο δικαιωμα, τι να την κανεις την εργασια.

ΑΛΛΆ ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΠΑΕΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ, ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΑΤΕ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΝΝΑΒΗ.

ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΡΕ ΚΛΕΦΤΟΠΟΥΛΑ ΟΤΑΝ ΥΠΟΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΖΕΙ ΑΠΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΑΝΝΑΒΗΣ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΤΟΥ?

ΣΕ ΜΑΣ?
ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΑΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ?
ΠΟΥ Η ΜΙΖΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ ΚΑΙ Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ?
ΠΟΥ ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ "ΛΑΘΗ" ΣΑΣ?

ΕΜΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΣ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΙ, ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΒΛΑΠΤΕΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗ ΑΥΤΟΔΙΑθΕΣΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ.

ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΚΕΣ.
ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΚΑΤΑ 99% ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ.

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΓΙΑ ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΝΝΑΒΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΟΥΣΙΩΝ?
ΟΙ ΤΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ? (δε μου αρεσει το ονομα συριζα)

ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ?

ΑΙΣΧΟΣ ΜΠΕΝΙ!
ΕΠΕΣΕΣ ΠΑΛΙ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ.
ΑΥΤΟ ΤΟ "ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ" ΘΑ ΣΕ ΦΑΕΙ.

ΑΙΣΧΟΣ ΜΜΕ ΤΟΥ ΜΠΕΝΙ!
ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΧΟΥΝΤΑΣ.
ΚΑΙ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΟ...

Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΣΑΣ ΚΛΑΣΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ!
μαζι με τα υπολοιπα μελη του.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...