18.12.07

καταλαβες Καρβελα πως σε ταπωσε ο Λακης?


με την Χαρις Αλεξιου και τον Μανο Λοϊζο!

βρισκονται οπως καταλαβαινεις στην αλλη ακρη του καλλιτεχνικου χωρου, απο εκεινην που βρισκεσαι εσυ "χτυπωντας την εξουσια" με τα τραγουδια σου (αυτο εγινε ηδη ανεκδοτο).

την Χαρουλα την θεωρω Θεά, τον Μανο ανεπαναληπτο, και εσενα συνθετη σαβουροτραγουδων.

γνωμη μου και αποψη μου και δικαιουμαι να την λεω δημοσια.

ΣΑΒΟΥΡΟΤΡΑΓΟΥΔΑ!

οσον αφορα τον Τριανταφυλλοπουλο που καλεσε τον Καρβελα για να εκμεταλευτει και αυτος το "φαινομενο Λαζοπουλος" ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΝΟΥΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ, εχω μια μεγαλη απορια: ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΕΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΚΑΛΗ, ΝΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΓΑΜΟ ΣΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΟΝΤΡΟΜΑΤΣΟΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙΣ?

ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΜΑΚΑΚΕΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΣ ΜΑΚΗ ΜΑΣ?

εκτος κι αν μετακομισες στην Εκαλη για να τους παρακολουθεις απο κοντα...


ΥΓ. σκεφτομαι το τραγουδι της Χαρουλας που λεει "ελα αγαπη μου ελα, να κανουμε εναν Ελληνα ακομα" και προβληματιζομαι.

κι αν μου βγει μακακας???


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...