9.1.08

Θα μετρήσουμε τους ΠΟΥΛΟΥΣ

απο σχολιο σε προηγουμενο ποστ μου.
θα σχολιασω λιγουλακι κι εγω, με μπολντ.


Ο/Η faethon2007 είπε...

Θα μετρήσουμε τους ΠΟΥΛΟΥΣ

ΠΡΩΤΟΣ: ΖΑΧΟ-ΠΟΥΛΟΣ ο ιδρυτής της δυναστείας των πούλων…..
ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ με ανεβασμένο ηθικό ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΑ MASS MEDIA:

ΡΟΥΣΟ-ΠΟΥΛΟΣ δημοσιογραφικός. (ρομποτ του Κωστακη με ελλατωματικο λογισμικο εκφρασης.)

ΠΑΥΛΟ-ΠΟΥΛΟΣ αντιτρομοκρατικός. (λαπας χωρις λαδολεμονο...)

ΣΠΗΛΙΟΤΟ-ΠΟΥΛΟΣ αχ το χρυσουλίνι μου…. (αχ, ναι! εχει στυλ!)

ΑΒΡΑΜΟ-ΠΟΥΛΟΣ υγιεινός. (αποστειρωμενο ζιγκολο για αποσυρση, μου θυμιζει.)

ΝΤΙΝΟ-ΠΟΥΛΟΣ ομιλητικός. (τι ειναι αυτο???)

ΠΑΝΑΓΙΩΤΟ-ΠΟΥΛΟΣ πρώην δημοσιογραφικός….νυν στην απέξω. (αν ξαναπιασει την δημοσιογραφια, εχει αρκετο υλικο για 5 καριερες στα σκανδαλα, και για δεκατρεις μεζονετες στην Εκαλη.)

ΣΙΔΗΡΟ-ΠΟΥΛΟΥ(ΠΑΠΑΚΩΣΤΑ) ΜΕ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΜΑΛΙ πουλάδα μου εσυ….! (και λευκαδα πριγκιπικης χλωρινης!!!)

ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΥΛΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΛΑΡΑΚΙΑ ΜΑΣ.


εγω αρχισα να προπονω τους πρωκτικους μου μυες.



εκτος κι αν παρουμε τον ΠΟΥΛΟ απο την Ελλαδα...

σκεφτομαι να παω μεταναστης στην Αλβανια να βρω καμια Ρουλα...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...