5.2.08

C(L)OPYRIGHT

απο το μπλογκ Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ.

Νομίζω ότι το θέμα αυτό αφορά όλους όσους έχουν ιστολόγιο ή γράφουν συστηματικά σε forums.
Παίδες, η κατάσταση έχει ξεφύγει. Παρατηρώ τον τελευταίο καιρό μια απίστευτη ανακύκλωση θεμάτων και ιδεών που δυστυχώς, δεν φρενάρει μόνο στις ειδήσεις ή στα θέματα καθεαυτά. Έχω πιάσει στα πράσσα κείμενα από blogs ή sites, τα οποία με την κλασσική μέθοδο της κοπτοραπτούς (copy & paste) μεταφέρονται αυτούσια αλλού, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ Η ΑΡΧΙΚΗ ΠΗΓΗ.
Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος, σαν πρόσφατο παράδειγμα αναφέρω κείμενό μου για την Μαρία Μαργαρίτη, που μεταφέρθηκε αυτούσιο σε δύο οικολογικά forum, χωρίς να αναφερθεί ΠΟΥΘΕΝΑ το "Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ".
Ναι, έχω πρόβλημα με τις αυθαιρεσίες. Παρουσιάζεις ως δικό σου κάτι που μου ανήκει. Κάτι που ξόδεψα γενναία τον χρόνο μου γι αυτό, επειδή γουστάρω να γράφω. Δεν δανείζεσαι την είδηση ή το θέμα. ΚΛΕΒΕΙΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ. Αυθαίρετα. Μπαίνεις στα δικά μου χωρικά ύδατα και αλωνίζεις. Γιατί; Προφανώς είσαι ανίκανος να γράψεις. Τεμπέλης και ανεπίδεκτος μαθήσεως. Αλλά κυρίως εξωφρενικά ηλίθιος, αφού έχεις την ψευδαίσθηση ότι δεν θα σε πάρω πρέφα εγώ ή κάποιοι άλλοι που παρατηρούν (Αριάδνη και Νικήτα ευχαριστώ για την επισήμανση).
Σε πρώτη φάση, απλά προειδοποιώ και δεν αναφέρω ονόματα, nicknames, ip κλπ. Την επόμενη φορά όμως, θα σας εκθέσω. Να είστε σίγουροι. Προσοχή λοιπόν όσοι γράφετε. Και ακόμη περισσότερη προσοχή όσοι αντιγράφετε.



τι περιμενεις απο μαλακες Vασιλη?
φιλοτιμο?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...