2.4.08

μα τοοοσο μαλακας? τοοοσο και παραπανω!


το περιμενα και το εκανες το λαθος ανεγκεφαλε: αρχισες να γραφεις μαλακιες με το ονοματεπωνυμο μου σε φορουμς για να θεωρηθει οτι τις γραφω εγω.

να σε ενημερωσω οτι αυτο ειναι ποινικο αδικημα απο μονο του και οι όποιοι αντμινιστρεϊτορς ειναι υποχρεωμενοι να παραδωσουν καθε στοιχειο του λογαριασμου σου, γιατι αλλιως ειναι συνυπευθυνοι.

αλλά τολμα να γραψεις κατι με το ονομα μου που να παραβαινει καποιον νομο και τοτε δεν θα ασχοληθω εγω, αλλά η διαδικτυακη αστυνομια η οποια μπορει να διαπιστωσει αν τα εγραψα εγω ή ΕΣΥ μαλακα.


ΥΓ. γραφω επωνυμα γιατι ειμαι Ελευθερος Ελληνας και εχω τα αρχιδια να υπογραφω τις αποψεις μου.
και δεν μπορεις ουτε να μου τα κλασεις, γιατι μια μου ημερα, η ζωη σου ολη.

ελπιζω να σου εφτιαξα το κεφι!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...