15.9.09

ΑΠΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΜΑΝΤΖΙΚΟΥ

ΤΑ ΜΠΟΛΝΤ ΔΙΚΑ ΜΟΥ:

Ξέρω πως ότι κι αν σας πω αυτή τη στιγμή το μόνο που νιώθετε για μένα είναι οργή. Οργή που είναι δικαιολογημένη. Αυτό που έκανα ήταν λάθος και δεν υπάρχει τίποτα που θα μπορούσα να πω για να το διορθώσω.

100% ΔΙΚΗΓΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ: "ΠΑΡΑΔΕΞΟΥ ΟΤΙ ΕΣΦΑΛΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ"

Δεν θα αλλάξει με μία συγνώμη, ούτε μπορεί να δικαιολογηθεί η βλακεία της στιγμής αποκλειστικά και μόνο από την ηλικία μου και από την πίεση που νιώθει κανείς μέσα σε ένα στρατόπεδο προσπαθώντας να “κολλήσει” με τους άλλους φαντάρους.

"ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ", "ΝΕΑΝΙΚΗ ΑΝΟΗΣΙΑ", "ΕΚΑΝΑ Ο,ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ".

ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΝΑΖΙ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΠΟΥΝΙ.


Κάποιοι θα πούνε ότι ζητάω συγνώμη γιατί έγινε ο ντόρος αυτός... έχουν δίκιο... μερικές φορές χρειάζεται ένα σοκ για να καταλάβουμε πόσο ηλίθια και εγκληματικά είναι κάποια πράγματα που κάνουμε στη ζωή μας...

ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΟΥ.

ΧΑΛΑΛΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΖΗΤΑΕΙ!


Οι περισσότεροι από εσάς δεν θα πιστέψετε ότι υπάρχει ειλικρίνεια σε αυτά που λέω... ξέρω πως θα με πιστέψουν οι δικοί μου άνθρωποι που γνωρίζουν ότι η κακοποίηση ζώων δεν είναι “τακτίκη” μου, πως πραγματικά ήταν μία παρορμητική βλακεία της στιγμής.

"ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΚΟΤΩΣΑ ΚΥΡΙΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ, ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΡΜΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΙΓΜΗΣ - ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΤΑΚΤΙΚΗ" ΜΟΥ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ"

Επειδή σε ότι κάνουμε στη ζωή δεν υπάρχουν ανταμοιβές ή τιμωρίες, αλλά συνέπειες, είμαι έτοιμος να αναλάβω τις ευθύνες μου και να υποστώ τις συνέπειες της πράξης μου αυτής.

ΘΑ ΣΟΥ ΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ?

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΗΣ ΚΛΩΤΣΙΑΣ ΣΕ ΚΛΩΤΣΙΕΣ?


Ειλικρινά μετανιωμένος,
Γιάννης

ΤΩΡΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ!!!

ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΘΑΛΠΤΕΙΣ ΑΔΕΣΠΟΤΑ "ΜΕΤΑΝΙΩΜΕΝΕ"?

Ή ΘΑ ΞΕΣΠΑΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕΣ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...