24.11.09

τι συνταξη θα παρω αραγες?


απ ο,τι φαινεται, ουτε τ αρχιδια μου...

σκαω 400 ευρω το μηνα στο γαμημενο ΤΕΒΕ (του οποιου τα αποθεματικα τα επαιξε ο Σημιτης στο χρηματιστηριο), εχω ιατροφαρμακευτικη περιθαλψη της πουτσας, ειμαι 50αρης αρα χρειαζομαι άλλα 15 χρονια για την συνταξη (στην καλυτερη, γιατι στην χειροτερη θα βαλουν εισφορες και στους πεθαμενους και θα πληρωνουν οι απογονοι μου αν τα τιναξω πριν τα 80), δεν εισπραττω πλεον σχεδον τιποτα λογω οικονομικης κρισης, το πιθανοτερο ειναι να παρω συνταξη 150 ευρω στα 65 μου, και αν σταματησω να τους πληρωνω θα με χωσουν στην φυλακη.

γιατι για τα χρεη προς το ΤΕΒΕ ισχυει η προσωποκρατηση.

επισης αν σταματησω να τους πληρωνω και το κλεισω το μαγαζι, θα χασω τα ενσημα που εχω πληρωσει μεχρι τωρα, γιατι ειναι απιθανο να βρω δουλεια στα 50.

θελετε διαλογο για το ασφαλιστικο κυριοι?

θελετε την γνωμη μου σαν πολιτη κυριοι?

γαμιεστε εγκεφαλικα κυριοι και μαλακιζεστε με τις ζωες μας!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...